Halta Frumuşiţa. Clădirea care domină locul, construită în stilul unui conac, este monument istoric. Cândva era una din cele mai frumoase gări din ţară. Acum, doar numele mai aminteşte de ce-a fost odată.
Fostul primar din Frumuşia a încercat să obţină trecerea clădirii în administraţia primăriei. Acesta ar fi vrut să fie încredinţată unei familii care să aibă grijă de ea. Între timp, primarul a murit. Şi odată cu el, şi proiectul.
Linia ferată care leagă Galaţiul de Bârlad a fost construită în 1909 din iniţiativa politicienilor vremii: Mihail Kogălniceanu şi Lascăr Catargiu. Şi odată cu ea şi cele 19 halte pentru care au fost aduşi arhitecţi din Italia şi Austria. La inaugurare a fost prezent şi Carol Întâi. Istoricii le numeau salba de nestemate din cărămidă.
Doar patru gări mai sunt acum funcţionale. Restul clădirilor, aflate în proprietatea Regionalei CFR Infrastructură, sunt teoretic, în stadiul de conservare. Acum câţiva ani, societea de transport a încercat să le scoată la licitaţie, dar în zadar.