Antena Căutare

(P) Peste 600 de copaci plantați de voluntarii P&G și Carrefour România pe Valea Buzăului

Procter & Gamble și Carrefour România își continuă parteneriatul cu o nouă acțiune dedicată protejării mediului. Voluntari din cadrul celor două companii s-au implicat într-o acțiune de plantare de puieți pentru completarea unei plantații demarate acum un an de către autoritățile locale în zona Cislău.

Galerie
Procter & Gamble și Carrefour România își continuă parteneriatul cu o nouă acțiune dedicată protejării mediului. Voluntari din cadrul celor două companii s-au implicat într-o acțiune de plantare de puieți pentru completarea unei plantații demarate acum un an de către autoritățile locale în zona Cislău.

Inițiativa sprijină adaptarea ecosistemului la schimbările climatice prin plantarea de puieți din specii diverse – stejar, frasin, paltin și cireș - într-o zonă de deal, contribuind astfel la transformarea unui teren într-un nou habitat forestier.

La Carrefour România, suntem profund implicați în protejarea mediului și în promovarea unor practici durabile, iar această nouă acțiune comună cu Procter & Gamble este un exemplu perfect al valorilor noastre. Plantarea acestor puieți este mai mult decât o simplă acțiune de reîmpădurire – este o investiție în viitor și în regenerarea ecosistemului din Buzău. Suntem încântați de mobilizarea echipelor noastre și intenționăm să ne implicăm in continuare în astfel de acțiuni” a declarat, Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

„La P&G, înțelegem că succesul în afaceri este strâns legat de sănătatea și sustenabilitatea mediului. Însă nu putem face acest lucru singuri, motiv pentru care colaborăm cu parteneri pentru un impact mai mare. Mulțumim voluntarilor din cadrul ambelor companii pentru dedicarea lor și energia cu care au răspuns la îndemnul nostru, contribuind astfel la conservarea biodiversității pe termen lung. a declarat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.

Despre Procter & Gamble

Articolul continuă după reclamă

Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P&G și brandurile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.

Despre Carrefour România

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați. În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET.

Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Tradiții și obiceiuri de Sfântul Andrei, 30 noiembrie 2024. Ce nu este bine să faci în acestă zi...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 25 noiembrie 2024. Adelina și Vlad au câștigat 25.000 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 25 noiembrie 2024. Adelina și Vlad au câștigat 25.000 de lei Luni, 25.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x