Antena Căutare

TOP 3 tipologii de clienți din retail și 3 modalități să-i faci să cumpere

Clienții unei afaceri reprezintă un public important, tocmai pentru că ei reprezintă cel mai important factor generator de profit, iar rolul lor în acest sens se reflectă mai ales în sfera de retail. Orice antrenprenor cu experiență în domeniu știe că există soluții pentru convertirea oricărui tip de clineți, deși aceștia reprezintă, de cele mai multe ori, un grup eterogen.

Poți vinde oricui, dacă știi cu cine ai de-a face! Noi îți prezentăm 3 tipologii de clienți și 3 modalități eficiente pentru a-i determina să cumpere!



Clientul bine informat

Articolul continuă după reclamă

În ultima perioadă, datorită dinamicii cu care evoluează noile tehnologii, consumatorii au devenit din ce în ce mai pretențioși mai atenți la achizițiile pe care le fac. În acest mod a și apărut, de fapt, categoria de clienți bine informați, cei care fac o cercetare amănunțită înainte de a-și investi banii într-un produs sau într-un serviciu. Sunt cei care citesc descrierile produselor, compară prețurile și verifică recenziile, astfel încât să se asigure că iau o decizie în deplină cunoștință de cauză!

Cheia conectării cu acest tip de cumpărători constă în a ”împinge” produsele sau serviciile către ei, în momentul în care ei se află în faza de research. Prin urmare, ceea ce poți face, concret, este să crești vizibilitatea afacerii tale în mediul online.

2. Showroomer-ul

Showroomer-ii sunt aceia care nu cred până nu văd! De obicei, sunt cei care vânează prețurile mai mici pentru produsele pe care și le doresc, dar care nu le achiziționează online decât dacă prețul lor este mai mic comparativ cu cel din magazin. Și totuși, paradoxal, pentru a converti această categorie de utilizatori este nevoie să pui accent pe valoarea produselor. Mai exact, pune în lumină avantajul principal al unei achiziții realizate direct din magazin: pot lua produsul acasă, imediat, fără să plătească taxe de livrare sau costuri suplimentare. Tot secretul este să îți poziționezi produsele și/sau serviciile din ofertă ca fiind distincte, oferindu-le o conotație aspirațională.

3. Clientul ”pe fugă

Clientul ”pe fugă” este acela care știe foarte bine ce vrea, pentru că-și face de acasă planul de bătaie. Ei se așteaptă să găsească cât mai repede ceea ce își doresc și cu siguranță că nu acordă foarte mult timp pentru a căuta prin magazin produsele pe care le vor. De aceea, e foarte important ca rafurile din magazin să îi ofere varietate, dar de asemenea e esențial să elimini orice fel de barieră care ar putea împiedica achiziție. Coada de la casa de marcat, de exemplu, sau imposibilitatea de a alege din mai multe opțiuni de plată sunt doar câteva dintre aspectele care l-ar putea irita pe clientul aflat ”pe fugă”. Utilizând case de marcat cu jurnal electronic de la Datecs poți elimina acest risc!

MIRACOL în Vrancea! Familia era convinsă că VIITURA l-a înghiţit şi se pregătea de ÎNMORMÂNTARE. Poliţia le-a dat veste... Bucuresti- intre atunci si acum, orasul cu sute de povesti impresionante...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego Sambata, 21.12.2024, 14:53
NBA Exclusiv Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x