- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Te-ai întrebat vreodată ce au în comun cele mai renumite branduri din lume, cum ar fi Apple, Samsung, Coca-Cola sau Adidas? Cam aceleași lucruri pe care le au în comun și branduri din România ca Gerovital, Borsec, Med Life sau Altex, adică, marketing și advertising.
Dar ce înseamnă de fapt marketingul?
Ca o definiție cât mai succintă, acesta înseamnă modul în care un brand sau o firmă știe să își facă reclamă, să promoveze cât mai bine produsule și/sau serviciile pe care le oferă. Nu degeaba giganții din diferitele domenii investesc milioane de dolari pentru promovare.
În Statele Unite, în timpul campionatului Super Bowl, 30 de secunde de reclamă în pauza publicitară au ajuns să coste în anul 2018 circa 5 milioane de dolari. Da, ai auzit bine, 5 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate. Cam atât de importantă este reclama, și noi știm asta. Știm cât de mult poate ajuta un advertorial în presă afacerea ta.
Revendică-ți locul în Google
De câte ori ai căutat ceva pe Google și ai ajuns până la a doua sau a treia pagină? Dar la a zecea? Dar până la jumătatea primei pagini măcar? Dacă procedezi la fel ca toata lumea, probabil accesezi doar prima pagina. De cele mai multe ori primele rezultate sunt si cele mai relevante și mai accesate. Practic motoarele de căutare, folosesc o serie de criterii atunci când îți afișează ordinea unor pagini. Ști ce ai de făcut ca să ajungi pe primul loc? pentru că acolo trebuie să fii!
Pentru a obține acel loc însă, ai nevoie de strategii. Dacă nu cunoști jocul lui Google, cel mai bine este să apelezi la experți.
Promovare prin advertoriale în presă
Cum spuneam, reclama crește enorm notorietatea unui brand. Luate împreună, pot aduce venituri care să depășească însutit valoarea investită în advertising. Promovarea prin advertoriale plătite, advertoriale în presă, trebuie să facă parte din orice strategie de SEO.
De ce advertoriale în presă și nu pe bloguri:
- pentru că articolele din presă au mulți mai mulți cititori (unele site-uri de știri au și câte 4 - 5 milioane de vizitatori unici lunar);
- pentru că prezintă conținut unic, relevant, iar modul de exprimare este unul generalist, profesionist, și nu unul personal;
- pentru că site-urile de presă pot ajunge la o Page Authority (Autoritatea Paginii) de peste 70. Știm cât de mult contează în procesul SEO link-urile do-follow puternice;
- pentru că este o investiție de durată și articolele postate vor rămâne permanent în trustul de presă și vor putea fi accesate oricând, deci potențiali vizitatori;
- pentru că un articol postat într-o publicație mare are toate șansele să fie preluat de alte publicații, dacă este de inters, etc.
Cât de mult te poate ajuta această metodă?
Imaginează-ți cum ar fi ca cele mai importante site-uri din România sa le spună cititorilor lor despre tine si să le recomande serviciile sau produsele pe care le oferi. Suna bine? Cu siguranță!
Te așteptăm pe site-ul agenției pentru a afla mai multe informații despre serviciile și promoțiile oferite sau contactează-ne la adresa de email [email protected] și lasa-ne să te urcăm pe primul loc în nișa ta!
Gândește inteligent, alege WhiteAd-Media!
Panică ÎN ȘCOALĂ. Elevii AU PRIMIT ANTIBIOTICE. Părinții sunt în stare de alertă după decizie... Un bărbat din Galați a scris un mesaj pe Facebook, dar s-a trezit cu Poliția la ușă! Cum a fost posibilă „minunea”...