- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Campania "Primii20.ro- Elita, frate!", campania exclusiv on-line marcand douazeci de ani de Intact Media Group, si-a ales finalistii. Acestia sunt: Eglantina Madalina Becheru, Alexandra Anamaria Dogaru, Emanuela Barba, Mihai Stanciu, Adriana Mancas, Vlad Ianos, Simona Stoica, Afrim Bianca, Dan Baciu, Corina Ogea, Mihaela Chirac, Ioana Iulia Blaga, Auras Mihaiu, Iacob Alexandru, Alexandru Anamaria-Alexandra, Cristina Neagoe, Stefania Apachiti, Dobrescu Maximilian, Dan Ungureanu si Ariel Constantinof.
Pentru un vis trebuie sa lupti, iar cei de la www.primii20.ro au dat o sansa generației mele. Sper ca intr-o zi sa arunc vocea mea in eter pe un radio in FM, insa e mult de munca... Poate alaturi de cei mai buni și plini de experiența voi ajunge sa-mi traiesc visul. Ei au picurat incredere in participanți, noi ne scriem prefața poveștilor noastre și vom ajunge sa traim cu intensitate punctul culminant. Fie ca vocea generației mele sa aibe un ecou peste timp! a spus Alexandra Anamaria Dogaru, care se numara printre castigatori.
Structurat in doua etape, proiectul a fost demarat, in mediul virtual, la 24 noiembrie 2011 la adresa www.primii20.ro si pe pagina de Facebook, "Elita, frate!" (http://www.facebook.com/Primii20.ro). Timp de douazeci de zile, cei doua sute de participanti au avut posibilitatea de a promova brandurile si produsele lor preferate din cadrul Intact Media Group. La finalul perioadei, pe baza evaluarilor impactului, dar si pe baza profilelor personale, au fost recrutati cei douazeci de tineri ce constituie echipa ambasadorilor Intact Media Group. La finalul campaniei "Primii20.ro - Elita, frate!", unul dintre cei douazeci de tineri va deveni protagonistul unui serial dedicat exclusiv mediului online, primul de acest tip de pe piata media din Romania, realizat sub umbrela unui conglomerat media.
Este vorba pur si simplu de ceea ce as numi eu: "o imensa oportunitate" si as completa cu "a ma face auzit si a schimba aceasta tara minunata intr-un loc mai bun si mai frumos!". Tind sa cred ca lucrurile nu se intampla asa, fara motiv. Nu cred ca am sansa la o "portavoce" mica intamplator. Deci, intr-un mod indirect, vad foarte clar faptul ca Intact m-ar putea propulsa foarte sus. Si asta poate doar sa ma entuziasmeze si sa ma faca recunoscator! ne-a marturisit Ariel Constantinof, unul dintre finalitstii Intact Media Group.
In cea de-a doua etapa, din cei douazeci de tineri, trei vor primi un internship compatibil profilului lor profesional, insa numai unul va deveni protagonistul unui serial online. Astfel ii vor fi puse la dispozitie resursele si know-how-ul Intact Media Group pentru a-si indeplini aspiratiile, pentru a-si crea brandul personal si pentru a deveni vocea generatiei sale. Selectia se va face in functie de relevanta ideii de proiect pe care fiecare ambasador va dori sa o implementeze in asociere cu Intact Media Group.
Intact Media Group ajunge astazi la peste 10 milioane de romani, printr-un un portfoliu puternic de brand-uri de referinta in televiziune, presa scrisa, radio, online și productie, printre care Antena1, Antena3, Jurnalul National, Radio ZU sau gsp.ro.