Încă dinainte de Spotify, Apple Music şi de restul serviciilor de streaming, YouTube a fost o sursă primară şi facilă de muzică pentru oameni. Aceasta a început în ultima vreme să fie monetizată din ce în ce mai eficient de compania deţinută de Google.
Pentru prima oară, YouTube face publică suma de bani care revine industriei muzicale din conţinutul pentru care deţine drepturile de difuzare.
Astfel, în 2019, YouTube spune că a plătit industriei muzicale peste 3 miliarde de dolari. Suma include venituri obţinute atât din reclame, cât şi din abonamente.
Informaţia vine să facă şi mai multă lumină în ceea ce priveşte veniturile YouTube, după ce compania a anunţat recent, tot în premieră, că a produs anul trecut, doar din reclame, 15,15 miliarde de dolari.
Conform Directorului Financiar al Alphabet, Ruth Porat, cea mai mare parte a veniturilor generate de YouTube din reclame ajunge la creatorii de conţinut.
Cerințe minime de eligibilitate pentru monetizare
- Respecți toate Politicile YouTube privind generarea de bani.
- Locuiești într-o țară sau într-o regiune unde este disponibil Programul de parteneriat YouTube.
- Ai mai mult de 4.000 de ore valide de vizionare publică în ultimele 12 luni.
- Ai peste 1.000 de abonați.
Sursa : news.ro
Melodii John Legend, Whitney Houston, Elvis şi Adele, în topul Spotify al celor mai ascultate piese de dragoste... Rapperul Roddy Ricch, pentru a patra săptămână neconsecutivă pe primul loc în Billboard 200...