Tricolorii au avut parte aseara de ultima confruntare amicala inainte de Preliminariile la Euro 2012, cu selectionata Sloveniei. Desi au dovedit ca stam bine in atac, nu acelasi lucru s-a putut spune si de apararea lui Piturca. Usurinta prin care Romania a luat cele patru goluri ar trebui sa ridice mari semne de intrebare pe banca tehnica a selectionatei noastre.
Cu toate acestea, romanii i-au sustinut in numar mare din fata televizoarelor pe elevii lui Piturca, astfel ca meciul transmis in direct de Antena 1 s-a impus ca lider de piata atat la nivelul targetului "all urban", cat si pe segmentul comercial 15-54 urban.
Amicalul Slovenia – Romania a inregistrat un rating mediu de 5.1 procente si o cota de piata de 14.1% la nivelul targetului comercial 15-54 urban, surclasand principalul competitor, Pro TV, care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target a inregistrat un rating mediu de 4.9 procente si o cota de piata de 13.3%. Si la nivelul targetului all urban, Antena 1 a fost prima optiune a romanilor, inregistrand un rating mediu de 5.6% si o cota de 14%.
Vezi cum negociaza Anamaria Prodan pentru masina visurilor!... Dan Negru, din nou lider in topul emisiunilor de divertisment!...