Conform Kantar Media; Copyright: ARMADATA S.R.L., Antena 1 a fost vineri, 25 iulie lider absolut de audiență la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public. Așa se face că, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1” a înregistrat o audiență medie de 2,9 puncte de rating și o cotă de piață de 18 procente, în timp ce ProTv se situa pe pozitia secundă cu 2,6 puncte de rating și 16,2% cota de piata.
La nivelul întregului public din mediul urban la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 3,1 puncte de rating și 15,7% cotă de piață, în timp ce ProTV obținea o medie de doar 2,5 puncte de rating și 12,6 procente din cota de piață.
Vineri, 25 iulie, Antena 1 a fost, de asemenea, lider de audiență și în prime-time, intervalul cuprins între 19.00-23.00, atât la nivelul întregului public din mediul urban, cît și la nivelul întregului public din țară. Așa se face că, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1” a înregistrat în prime-time o audiență medie de 6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5 procente, peste ProTv care se situează pe locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 13,4% cota de piata.
Tot vineri, 25 iulie, emisiunea “Acces direct” difuzată între 16.57-19.00, a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, „Acces direct” a înregistrat o audiență medie de 4,7 puncte de rating și o cotă de piață de 23,1 procente, în timp ce ProTv se situa pe locul al doilea cu 3,2 puncte de rating și 15,8% cota de piata.
La nivelul întregului public din mediul urban, „Acces direct” a obținut o audiență medie de 5,8 puncte de rating și 22,9% cotă de piață, în timp ce ProTV obținea o medie de doar 3,2 puncte de rating și 12,8 procente din cota de piață.
Ziua de vineri, 25 iulie, s-a încheiat la Antena 1 cu emisiunea „Splash! Vedete la apă”, difuzată între 20.30-23.59, care a fost și ea lider incontestabil de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public. Așa se face că, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, showul „Splash! Vedete la apa” a înregistrat o audiență medie de 7,2 puncte de rating și o cotă de piață de 21,1 procente, în timp ce ProTv se situa pe pozitia secundă cu 5,7 puncte de rating și 16,5% cota de piata.
La nivelul întregului public din mediul urban diferența este și mai mare, Antena 1 înregistrând o audiență medie de 7,1 puncte de rating și 17,9% cotă de piață, în timp ce ProTV obținea doar 4,5 puncte de rating și 11,1 procente din cota de piață.