Live acumObservator de weekend
Prime Time 20:00Film: Parker

Dan Negru, succes extraordinar la debutul celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?”

Din nou, o zi de top pentru Antena 1. Din ce in ce mai numerosi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta la nivelul intregii zile, pe toate targeturile relevante. Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi telespectatori din mediul urban. Lansarea celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a bucurat de un succes extraordinar, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se detasat ca lider de piata la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban. Si Acces Direct, Observator 16 si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au surclasat competitia la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.

Dupa sase ani de la debut, succesul show-ului cu blonde demonstreaza ca intrebarile de cultura generala, bine ambalate intr-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenta. „Inca pastrez in telefon sms-ul primit de la Valeriu Lazarov dupa prima editie a emisiunii: Felicitari, Dan! Va fi un show de cale lunga! Si a avut dreptate!” a declarat campionul divertismentului, Dan Negru. Prima editie a celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a impus aseara ca lider detasat de audienta. Astfel, „Te pui cu blondele?” a inregistrat o cota de piata de 17.6% si un rating mediu de 7.3% la nivelul targetului 18-49 urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra doar 12.6% share si 5.2% rating, desi in acel interval difuza „Serviciul Roman de Comedie”, dar si ultimul episod „Pariu cu viata”. Peste 2 187 000 de telespectatori la nivel national urmareau aseara, in minutul de aur, 22:22, confruntarea lui Connect-R si lui CRBL cu armata de blonde a lui Negru, mult peste dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te pui cu blondele (20:29-22:35)

Antena 1

7.3

17.6

405

Pro TV

5.2

12.6

290

Prima TV

3.3

8

184

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:22

11.5

23

2187

5.9

11.9

1130

Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8 % si o cota de piata de 15.7% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day

Antena 1

2.8

15.7

154

Pro TV

2.7

15.5

152

Kanal D

1.4

7.8

77

Si in Prime Time, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 6.6% procente si o cota de piata de 15%, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata tot de Pro TV care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target a inregistrat un rating mediu de 6.5% si o cota de piata de 14.7%.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time

Antena 1

6.6

15

690

Pro TV

6.5

14.7

676

Kanal D

3.2

7.2

331

Antena 3

2.8

6.5

298

National TV

2.5

5.7

261

Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de miercuri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor ecrane de aproape doua ori mai multi telespectatori decat principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri 4.8% rating si 22.3% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea 4.2% rating si 19.4% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

4.8

22.3

270

Pro TV

4.2

19.4

234

Kanal D

1

4.5

54

Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul taregului comercial al statiei, 18-49 urban.

Recomandari