Dupa sase ani de la debut, succesul show-ului cu blonde demonstreaza ca intrebarile de cultura generala, bine ambalate intr-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenta. „Inca pastrez in telefon sms-ul primit de la Valeriu Lazarov dupa prima editie a emisiunii: Felicitari, Dan! Va fi un show de cale lunga! Si a avut dreptate!” a declarat campionul divertismentului, Dan Negru. Prima editie a celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a impus aseara ca lider detasat de audienta. Astfel, „Te pui cu blondele?” a inregistrat o cota de piata de 17.6% si un rating mediu de 7.3% la nivelul targetului 18-49 urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra doar 12.6% share si 5.2% rating, desi in acel interval difuza „Serviciul Roman de Comedie”, dar si ultimul episod „Pariu cu viata”. Peste 2 187 000 de telespectatori la nivel national urmareau aseara, in minutul de aur, 22:22, confruntarea lui Connect-R si lui CRBL cu armata de blonde a lui Negru, mult peste dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
|
|
|
|
|
|
| 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Te pui cu blondele (20:29-22:35) | Antena 1 | 7.3 | 17.6 | 405 |
Pro TV | 5.2 | 12.6 | 290 | |
Prima TV | 3.3 | 8 | 184 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:22 | 11.5 | 23 | 2187 | 5.9 | 11.9 | 1130 |
Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8 % si o cota de piata de 15.7% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
|
| 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Whole Day | Antena 1 | 2.8 | 15.7 | 154 |
Pro TV | 2.7 | 15.5 | 152 | |
Kanal D | 1.4 | 7.8 | 77 |
Si in Prime Time, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 6.6% procente si o cota de piata de 15%, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata tot de Pro TV care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target a inregistrat un rating mediu de 6.5% si o cota de piata de 14.7%.
|
| All Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Prime Time | Antena 1 | 6.6 | 15 | 690 |
Pro TV | 6.5 | 14.7 | 676 | |
Kanal D | 3.2 | 7.2 | 331 | |
Antena 3 | 2.8 | 6.5 | 298 | |
National TV | 2.5 | 5.7 | 261 |
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de miercuri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor ecrane de aproape doua ori mai multi telespectatori decat principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri 4.8% rating si 22.3% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea 4.2% rating si 19.4% cota de piata.
|
| 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 4.8 | 22.3 | 270 |
Pro TV | 4.2 | 19.4 | 234 | |
Kanal D | 1 | 4.5 | 54 |
Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul taregului comercial al statiei, 18-49 urban.
Dan Negru, impresionat de o concurenta de la NEXT STAR: „Imi dai voie sa pasesc pe aceeasi scena cu tine?”... Teodora Sava, fetita cu voce de inger, merge in finala NEXT STAR!...