Ultima ediție a reality show-ului „Temptation Island – Insula iubirii”, difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20:30 – 00:08, a fost lider de audiență pe publicul comercial.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost prima opțiune a telespectatorilor și a obținut, în medie, 7,9 puncte de rating și 23% din cota de piață. ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 6,7 puncte de rating și 19,5 procente din cota de piață. În minutul de aur al reality show-ului, 23:36, Antena 1 avea 12,5 puncte de rating și 37,6% cotă de piață.
Testul pentru cele cinci cupluri care au fost protagoniste în acest reality show a luat sfârșit, iar telespectatorii au aflat cât ține la dragoste fiecare dintre parteneri.
Află detalii despre preselecțiile pentru sezonul următor, AICI!