Performantele de audienta si investitiile in programe de calitate au adus grupului Intact o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, televiziunile Intact Media Group (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV) au un public zilnic de 6.584.000 de romani.
Acest lucru s-a tradus si in punctele de audienta livrate pietei de publicitate, pe baza carora se achizitioneaza spatiul publicitar si care au inregistrat o crestere de 20,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Grupul CME a inregistrat, pe de alta parte, o scadere de 12,9%.
Intr-o analiza realizata de revista Forbes Romania, reiese faptul ca Antena 1 a furnizat clientilor cu 22,4% mai multe puncte de audienta decat in 2012. Audienta Antenei 3 a crescut cu 15,3%, in timp ce Antena 2 a cunoscut o crestere de audienta de 44%.
Premiile locale si internationale, un record mondial pentru cel mai mare steag national, campanii care au schimbat destine, productii spectaculoase de divertisment inseamna parcursul de 20 de ani al grupului. Cel mai recent proiect, Antena Play, platforma online pe care se regasesc transmisiile live ale tuturor televiziunilor Intact si sase canale exclusive, a strans intr-o saptamana de la lansare peste 100.000 de conturi create.