Astfel, Next Star a inregistrat o cota de piata de 15.1% si un rating mediu de 7.1% la nivelul targetului all urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra 14.3% share si 6.7% rating. Peste 1 723 000 de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 22:09, numarul de actorie prezentat de Vladut, avand-o drept partenera de scena pe Simona Gherghe.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:29-23:00) | Antena 1 | 7.1 | 15.1 | 745 |
Pro TV | 6.7 | 14.3 | 706 | |
Acasa | 4 | 8.6 | 423 | |
Kanal D | 3.2 | 6.9 | 339 | |
Antena 3 | 3 | 6.4 | 316 |
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de joi nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a inregistrat ieri 4.3% rating si 18.6% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Si la nivelul targetului all urban, Acces Direct a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 5.7% si 19.5% cota de piata, in vreme ce Pro TV inregistra la nivelul aceluiasi target si in acelasi interval orar un rating mediu de 4.6% si o cota de piata de 15.8%.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-18:59) | Antena 1 | 5.7 | 19.5 | 593 |
Pro TV | 4.6 | 15.8 | 483 | |
Kanal D | 1.6 | 5.7 | 172 | |
TVR 1 | 1.6 | 5.4 | 163 | |
Antena 3 | 1.2 | 4.1 | 124 |
Observatorul diminetii, Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.