- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Astfel, Next Star a inregistrat o cota de piata de 17.5% si un rating mediu de 7.9% la nivelul targetului all urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra doar 15% share si 6.8% rating. Peste 2 060 000 de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 22:14, evolutia micilor concurenti, aproape dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
NEXT STAR, 20:29-22:59 | Antena 1 | 7.9 | 17.5 | 832 |
Pro TV | 6.8 | 15 | 715 | |
Kanal D | 3.2 | 7 | 335 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:14 | 10.8 | 22.4 | 2060 | 6.1 | 12.6 | 1161 |
Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2 % si o cota de piata de 16% la nivelul taregtului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
All Urban | |||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | ||
WHOLE DAY, 02:00-26:00 | Antena 1 | 3.2 | 16 | 332 | |
Pro TV | 3 | 15.3 | 318 | ||
Kanal D | 1.4 | 7.2 | 150 |
Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 15% si un rating mediu de 3.5%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 12.4% share si 2.8% rating.
18-49 U | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
UN SHOW PACATOS, 22:59-01:02 | Antena 1 | 3.5 | 15 | 193 |
Pro TV | 2.8 | 12.4 | 159 | |
Kanal D | 1.8 | 8 | 103 |
Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.