Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus miercuri emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile, pe segmentul urban.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.6% şi o cotă de piaţă de 15.8% în rândul telespectatorilor din mediul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu un rating mediu de 3.3% şi 14.4% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole day (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.6 | 15.8 | 376 |
Pro TV | 3.3 | 14.4 | 344 |
Cea de-a unsprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider de audienţă la nivel urban. Astfel, episodul câştigat de Mike Diamondz, cu o transformare de senzaţie în Bruno Mars a înregistrat aseară un rating mediu de 7.6% şi o cotă de piaţă de 16% pe segmentul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 5.8% rating şi 12.3% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te cunosc de undeva (20:28-23:31) | Antena 1 | 7.6 | 16 | 793 |
Pro TV | 5.8 | 12.3 | 612 |
În minutul de aur, 21:18, peste 1 831 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 315 000 de telespectatori urmăreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
21:18 | 9.6 | 17.7 | 1831 | 6.9 | 12.7 | 1315 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.3% şi 31.4% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.2% şi 20.9% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) | Antena 1 | 3.3 | 31.4 | 184 |
Pro TV | 2.2 | 20.9 | 123 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 20.5% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de 1.1% şi 7.6% share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 2.9 | 20.5 | 161 |
Pro TV | 1.1 | 7.6 | 60 |
Românii le-au fost alături în număr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show păcătos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 7.1% şi o cotă de piaţă de 19.1%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Poziţia secundă a fost şi de această dată ocupată de Pro TV.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:58-19:00) | Antena 1 | 7.1 | 19.1 | 746 |
Pro TV | 6.3 | 16.8 | 658 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa aseară, peste 161 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmărind, în medie, emisiunea Un Show Păcătos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotă de piaţă de 14.6 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Un show pacatos (23:32-01:00) | Antena 1 | 2.9 | 14.6 | 161 |
Pro TV | 2.2 | 11.2 | 124 |