Antena Căutare

"Te pui cu blondele?”, lider de piaţă. Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile

CRBL şi Cornel de la Vunk au făcut spectacol aseară în platoul emisiunii „Te pui cu blondele?”, de la Antena 1. Îmbrăcate sumar, în costume de cabaret, blondele au făcut tot posibilul să le distragă atenţia invitaţilor şi să pună mâna pe bani, ceea ce au şi reuşit la finalul seriii. Marele premiu al telespectatorilor şi l-a adjudecat campionul divertismentului, Dan Negru, emisiunea „Te pui cu blondele?” impunându-se ca lider detaşat de audienţă în rândul telespectatorilor din mediul urban.

CRBL şi Cornel de la Vunk au făcut spectacol aseară în platoul emisiunii „Te pui cu blondele?”, de la Antena 1. Îmbrăcate sumar, în costume de cabaret, blondele au făcut tot posibilul să le distragă atenţia invitaţilor şi să pună mâna pe bani, ceea ce au şi reuşit la finalul seriii. Marele premiu al telespectatorilor şi l-a adjudecat campionul divertismentului, Dan Negru, emisiunea „Te pui cu blondele?” impunându-se ca lider detaşat de audienţă în rândul telespectatorilor din mediul urban.

Astfel, “Te pui cu blondele?” s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând la nivelul targetului all urban o audienţă de 9.7% şi o cotă de piaţă de 18.5%, şi clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundă cu 9.3% rating şi o cotă de piaţă de 17.8%.

În minutul de aur, 21:39, peste 2 198 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau “Te pui cu blondele?”, vârful de audienţă atingând 11.6 % rating şi 21.8 % cotă de piaţă.

Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile. Observatorul dimineţii, Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16, Acces Direct şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul urban.

Articolul continuă după reclamă

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.5% şi 14.3% cotã de piaţã.

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 29.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 2.4% şi 20.4% cotã de piaţã.

Mirela Boureanu Vaida conduce şi ea topul audienţelor cu ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat o cotã de piaţã de 16.2% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu un rating mediu de doar 1.5% şi 7.9% share.

Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor, atât pe segmentul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 21.1%, pe segmentul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã ocupată de Pro TV, cu doar 4.4% rating şi 16.3% cotă de piaţă.

În minutul de aur, înregistrat ieri la 18:53, peste 1.930.000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau Acces Direct, în vreme ce doar 1.195.000 de telespectatori urmăreau La Măruţă.

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a încheiat în forţă ziua, emisiunea Un show păcătos împunându-se ca lider de piaţă, înregistrând un rating mediu de 3.7% şi 14% cotă de piaţă pe targetul comercial 18-49 urban.

Nu poţi controla total emoţiile, dar te poţi împrieteni cu ele... Câştigătorul „Top Chef”, Alexandru Iacob, pe paginile ziarelor din Spania...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei Marti, 10.12.2024, 19:00
2025 de exceptie Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x