Antena Căutare

Televiziunile Intact, cresteri pe toate intervalele orare pe targetul comercial. Posturile CME - in scadere

Luna septembrie, care marcheaza revenirea in forta a emisiunilor in grila televiziunilor trustului INTACT,  a adus o crestere semnificativa a cotei de market share in randul publicului comercial, pe majoritatea intervalelor orare importante

O apreciere importanta poate fi gasita in Prime-Time, unde cresterea cotei de piata este de 2,7 puncte, explicabila prin debutul in forta a marilor show-uri ale Antenei 1, reintoarcerea talk-show-urilor Antenei 3, a show-urilor mondene marca Antena 2 si transmiterea de catre Euforia TV a serialului “Revenge”. Prin comparatie, trustul concurent a inregistrat scaderi a cotei de piata pe toate intervalele orare, comparativ cu luna august.

Performante deosebite de audienta se inregistreaza si in ceea ce priveste publicul care locuieste in mediul urban: “Antenele” isi consolideaza si in luna septembrie pozitia de lider pe cele mai multe dintre intervalele orare, in timp ce televiziunile trustului CME, din care face parte Pro TV, au inregistrat scaderi. Posturile INTACT conduc detasat clasamentul trusturilor pe intervalul Whole Day, dar si in Day Time, Access sau Late Fringe.

In Whole Day, in luna septembrie, Antena 1 preia primul loc in topul audientelor

O alta performanta a Antenei 1 in luna septembrie este pozitia 1 in clasamentul audientelor pe Whole Day (interval de masurare 24 de ore), in randul targetului All Urban. Din data de 2 septembrie, la Antena 1 au revenit pe micile ecrane show-urile zilnice - Acces Direct, Un show pacatos, Neatza cu Razvan si Dani, dar si Mireasa pentru fiul meu. Apoi, au intrat pe rand, fie show-urile preferate ale publicului telespectator, aflate intr-un nou sezon, cum ar fi Next Star, Te cunosc de undeva si X Factor, dar si, in premiera, IComedy, emisiune care a fost lider de audienta la fiecare editie. In luna octombrie, Antena 1 pregateste doua noi lansari, Totul e permis si Top Chef.

Articolul continuă după reclamă

Comparativ cu ianuarie - septembrie 2012, in aceeasi perioada a anului 2013, televiziunile INTACT inregistreaza cresteri pe toate intervalele orare, la nivelul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Cea mai mare crestere se inregistreaza in Late Fringe, in segmentul orar in care sunt transmise Un show pacatos la Antena 1, In gura presei la Antena 3, Telefonul de la miezul noptii la Antena 2 si Doctor House la Euforia TV.

Intact Media Group include televiziunile Antena1, Antena2, Antena3, Euforia si GSPTV , avand un public de peste 6 milioane de oameni zilnic, doar pe zona TV.

"Totul e permis" incepe in aceasta seara, la Antena 1, de la 20.30!... Pepe, surpriza de proportii pentru nasa lui Andra, fan declarat al emisiunii “Te cunosc de undeva!”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x