Telespectatorii au ales din nou Antena 1, emisiunile postului generalist al trustului Intact conducând în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, Antena 1 fiind prima opţiune a celor mai mulţi români din targetul comercial. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu şi Acces Direct s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.9% şi o cotă de piaţă de 16.1% pe targetul 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
| 18-49 Urban | ||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
| WHOLE DAY (02:00-26:00) | Antena 1 | 2.9 | 16.1 | 148 |
| Pro TV | 2.8 | 15.6 | 144 | |
Şi ieri, telespectatorii au rămas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Măruţă”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4,8% şi o cotă de piaţă de 21,6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.5% rating şi 15,9% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
| 18-49 Urban | ||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
| ACCES DIRECT (16:57-19:00) | Antena 1 | 4.8 | 21.6 | 246 |
| Pro TV | 3.5 | 15.9 | 181 | |
În minutul de aur, 18:52, peste 706 000 de mii de telespectatori din mediul urban urmăreau Acces Direct, în vreme ce mai puţin de jumătate, 352 000 de telespectatori urmăreau emisiunea La Măruţă.
| Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
| Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
| 18:52 | 7 | 22.6 | 706 | 3.5 | 11.3 | 352 |
Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,3% şi 16.2% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2% şi 14,1% cotă de piaţă.
| 18-49 Urban | ||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
| OBSERVATOR 13 (13:00-13:51) | Antena 1 | 2.3 | 16.2 | 116 |
| Pro TV | 2 | 14.1 | 101 | |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 19,6% şi un rating mediu de 3,5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţã de doar 8,8% şi un rating mediu de 1,6 procente.
| 18-49 Urban | ||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
| MIREASA PENTRU FIUL MEU - DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 3.5 | 19.6 | 178 |
| Kanal D | 1.6 | 8.8 | 79 | |