Telespectatorii au ales din nou Antena 1, emisiunile postului generalist al trustului Intact conducând în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, Antena 1 fiind prima opţiune a celor mai mulţi români din targetul comercial. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu şi Acces Direct s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.9% şi o cotă de piaţă de 16.1% pe targetul 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY (02:00-26:00) | Antena 1 | 2.9 | 16.1 | 148 |
Pro TV | 2.8 | 15.6 | 144 |
Şi ieri, telespectatorii au rămas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Măruţă”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4,8% şi o cotă de piaţă de 21,6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.5% rating şi 15,9% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) | Antena 1 | 4.8 | 21.6 | 246 |
Pro TV | 3.5 | 15.9 | 181 |
În minutul de aur, 18:52, peste 706 000 de mii de telespectatori din mediul urban urmăreau Acces Direct, în vreme ce mai puţin de jumătate, 352 000 de telespectatori urmăreau emisiunea La Măruţă.
Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
18:52 | 7 | 22.6 | 706 | 3.5 | 11.3 | 352 |
Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,3% şi 16.2% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2% şi 14,1% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATOR 13 (13:00-13:51) | Antena 1 | 2.3 | 16.2 | 116 |
Pro TV | 2 | 14.1 | 101 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 19,6% şi un rating mediu de 3,5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţã de doar 8,8% şi un rating mediu de 1,6 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
MIREASA PENTRU FIUL MEU - DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 3.5 | 19.6 | 178 |
Kanal D | 1.6 | 8.8 | 79 |