Peste 2.2 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări au urmărit aseară cu sufletul la gură aventurile celor două prinţese Elsa şi Anna în minutul de maximă audienţă, de la 20:48 în ecranizarea uneia dintre cele mai recente pelicule de animaţie, ce a creat o adevărată isterie în rândul copiilor de pretutindeni, aducând totodată în palmaresul Disney două premii Oscar. Super-producţia “Frozen – Regatul de gheaţă”, difuzată aseară de Antena 1 a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.
În intervalul orar în care a fost difuzată pelicula “Frozen – Regatul de gheaţă”, 19:58 – 22:00, Antena 1 nu a avut rival. Super-producţia Disney a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu 11,6 puncte de rating şi 23,7 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu o medie de 9,9 puncte de rating și 20.2% cotă de piață. Şi la nivel urban, Antena 1 a condus topul cu o audiență medie de 9,6 puncte de rating și 16,4% cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul secund cu 9,1 puncte de rating și 15,5% cota de piață. Producţia Disney a fost preferata românilor şi la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 înregistrând o medie de 9.3 puncte de rating și 15.4 procente din cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a ocupat abia a treia poziţie, după Kanal D, în clasamentul audienţelor, cu 8,8 puncte de rating și 14.6% cota de piață.
Prima duminică din martie aduce la Antena 1 super-producţia “O poveste încâlcită- Tangled aka Rapunzel", de la 20:00.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National | |
Perioada 28 februarie 2016 |