(P) Cum trebuie să arate un advertorial pentru a-și atinge scopul și a atrage atenția asupra companiei tale
Un advertorial este o formă specială de publicitate pentru a convinge clienții de compania dvs. și a-i lega de marca dvs. Dar care sunt avantajele advertorialelor? Care este diferența față de publicitatea nativă și la ce costuri trebuie să vă așteptați pentru postările sponsorizate? Clarificăm elementele de bază și vă oferim sfaturi pentru implementarea cu succes.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Luni, 05 Septembrie 2022, 20:34 | Actualizat: Luni, 05 Septembrie 2022, 20:40Advertorialul este format din reclamă și editorial. Cunoscut și ca postări sponsorizate, sunt un conținut editorial de înaltă calitate, care este similar ca structură și design cu restul articolelor din revista online. Dacă conținutul satisface intenția de căutare a cititorilor, aceștia vor trata mai intens cu compania dvs.
Care este diferența dintre publicitatea nativă și advertoriale?
Native advertising, în limba engleză „reclamă într-un mediu familiar”, este o formă de publicitate care se evidențiază în mod clar față de reclamele clasice și publicitatea banner datorită designului său jurnalistic. La prima vedere, este greu de recunoscut ca fiind o formă de publicitate.
Anunțurile native oferă puțin spațiu pentru mesajele dvs.: de cele mai multe ori, acestea constau doar dintr-o imagine cu un text scurt sau un buton de îndemn. Când faceți clic pe el, cititorii sunt direcționați către un alt site web cu informații suplimentare despre subiect. Advertorialele acționează ca o contribuție editorială cu drepturi depline și răspund la întrebări importante din partea cititorilor.
De ce merită advertorialele? Și de ce sunt o alegere bună pentru companii?
Postările sponsorizate sunt un format popular pentru a vă sublinia expertiza într-o anumită industrie și pentru a transforma utilizatorii în clienți potențiali. Un advertorial într-un mediu comercial care acoperă subiectul dvs. atrage atenția utilizatorilor asupra mărcii dvs. fără a fi intruziv.
Cu postările sponsorizate aveți mai multă libertate de proiectare decât în reclame și puneți sfaturi, instrucțiuni sau articole de sfaturi disponibile unui public numeros într-un aspect ușor de utilizat. Dacă persoanele interesate ajung pe site-ul dvs. din mediul specializat printr-un link, aceasta trimite semnale importante către Google.
Un advertorial de succes:
- stârnește curiozitatea cititorilor cu titluri semnificative
- conține texte continue informative, distractive , precum și mesaje care vă fac să doriți să citiți mai departe
- promovați un angajament mai intens cu marca dvs.
- oferă cititorului ceva atractiv și încurajează acțiunea
- sunt mai mult decât o simplă reclamă PR care spune „Suntem cei mai buni!”
- sunt scrise pentru oameni și nu pentru motoarele de căutare
- captivează cititorii și răspund nevoilor acestora
- sunt identificate în mod clar de către editor ca „Reclamă”, „Postare sponsorizată”, „Link sponsorizat” sau „Promoție” .
- sunt folosite cu moderație într-un mediu pentru a nu deranja cititorii și pentru a asigura mai multă calitate
- respectă regulile Google și conține linkuri cu atributul „nofollow”
- oferă, de exemplu, perspective interesante despre compania dvs., procesele dvs. de producție sau poate afișa imagini emoționante ale evenimentelor
- are nevoie de un mediu adecvat tematic
- ar trebui să existe timp de cel puțin douăsprezece luni pentru a putea fi găsit permanent în mediul online
- are un loc fix într-o strategie de publicitate inteligentă
- conține doar câteva mesaje publicitare
Sfaturi despre etichetarea unui advertorial
Nu contează dacă este online sau tipărit: probabil că ai dat peste un advertorial în revista ta preferată. Abia la a doua vedere ai descoperit nota „Reclamă” pe articolul interesant. Te-ai simțit înșelat sau ai vrut să afli mai multe despre subiectul interesant? În acest moment, opiniile diferă adesea.
Un advertorial atrăgător iese cu greu în evidență printre restul reportajelor jurnalistice. Articolele apar în același stil ca și celelalte contribuții și oferă adesea informații cuprinzătoare. Este important să marcați în mod clar postările sponsorizate ca reclame pentru a nu enerva cititorii. În acest scop, cuvântul „Reclamă” sau „Link sponsorizat” este plasat direct în reclamă.
Dacă optați pentru un advertorial realizat de o agenție de marketing cunoscută, un brand online consacrat sau o editură cunoscută, sunteți pe partea sigură.