Te-ai întrebat vreodată cum ar arăta aceste logo-uri dacă în loc de bărbați, ar fi femei? Nouă sigle în varianta lor feminină
Siglele unora dintre cele mai celebre branduri din lume, au fost reinterpretate într-o manieră feminină, pentru a pune în lumină importanța sexului feminin în societate. De asemenea, este un apel la egalitatea dintre sexe ce ar trebui implementată în companiile din întreaga lume, dar mai ales în conștiința umană.
Publicat: Luni, 09 Martie 2020, 14:56 | Actualizat: Luni, 09 Martie 2020, 15:00Creative Equals, o organizație non-guvernamentală, axată pe promovarea femeilor talentate și a diversității din industria creativă, a decis să înlocuiască sigle faimoase ale unor branduri cu figuri feminine, în speranța de a scoate în evidență problemele inegalității în portretizarea media a companiilor.
Pe aceeași temăÎntr-un interviu acordat revistei Dezeen, Ali Hanan declară că nu este un atac asupra niciunuia din brandurile ce au suferit schimbarea de siglă, ci mai mult o expunere a varietății menită să celebreze Ziua Internațională a Femeii.
Doamna Pringles
Doamna Monopoly
Doamna Schwarzkopf
Doamna Dreamworks
Doamna Bic
Doamna Bafta
Doamna Oscar
De-a lungul anilor, multe companii și-au schimbat temporar sigla cu scopul de a celebra importanța femeilor: