Cât costă ochelarii ”de sudură” pe care Cătălin Botezatu i-a purtat noaptea la Untold. Puțini ar da atâția bani pe ei
Cătălin Botezatu a creat o adevărată isterie în social media după ce a postat o imagine de la Untold. În fotografie, designerul poartă doar haine de brand și accesorii extravagante, printre care o pereche de ochelari de soare cu un design inedit.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 10 August 2022, 15:03 | Actualizat: Miercuri, 10 August 2022, 15:46Cătălin Botezatu este cunoscut pentru outfit-urile deosebite pe care le poartă. La Untold, acesta a defilat în ținute alese. În una dintre zile, a optat pentru o pereche de pantaloni scurți, tricou negru, cămașă cu imprimeu, bocanci și șosete.
La această ținută a asortat o pereche de ochelari de soare supradimensionali de la un brand foarte cunoscut. Fotografia, în care îi poartă, pare făcută noaptea, lucru care i-a inspirat pe internauți să facă glume pe seama creatorului de modă.
Pe aceeași temă”De unde ai luat ochelarii ,sunt buni de sudură! (…) Cel mai frumos sudor mecanic, și oamenii spuneau că nu mai merge treaba în port la Agigea…da-i tare nea Cătă și la cât mai multe vapoare. Doamne ajută.”, ”Catalinee?! Vezi că mâine avem de sudat schela aia, aduc eu aparatul de sudură că ai ochelari de protecție ? Vezi să nu mai stai mult, să te odihnești că ne trezim de dimineață.” sunt câteva dintre comentarii pe care Botezatu le-a primit.
Cât costă ochelarii de soare pe care i-a purtat Cătălin Botezatu la Untold
Întreaga ținută a lui Cătălin Botezatu a costat o avere. Pentru look-ul aparent simplu, designerul a scos din buzunar 6-7.000 de euro, cam cât o mașină decentă. Ochelarii săi, despre care internauții au spus că sunt ”de sudor”, valorează până în 1000 de euro.
Ochelarii de soare tip Mascherino provin de la un brand de lux și au lentile gravate cu numele firmei. Aceștia acoperă jumătate de față și pot fi achiziționați pentru o sumă pe care mulți români nici nu o câștigă lunar: 760 de euro.
Ce avere are Cătălin Botezatu
Cătălin Botezatu deține o avere de peste 100 de milioane de euro, care este compusă din mai multe firme, case și afaceri în domeniul fashion și al cluburilor.
Designerul are trei fabrici de confecții în România, cinci magazine proprii distribuite în țară, iar creațiile lui se vând, în peste 60 de magazine de distribuție secundare, scrie agențiadepresamondenă.