Seara trecută, Mihai Radu a cucerit jurații și publicul și a plecat acasă cu premiul de 20.000 de Euro și trofeul de câștigător al sezonului 12 iUmor. Finala iUmor s-a impus ca lider de audienţă la nivelul targetului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani. Și serialul iMai mult umor a condus clasamentul audienţelor, pe toate segmentele de public. Ieri, publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani a ales Antena 1, staţia impunându-se ca lider de audienţã, atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul targetului menţionat.
Seara trecută, în semifinala iUmor, Mihai Radu, șoferul de ridesharing din București, i-a cucerit cu numărul său de stand-up pe Delia, Monica Bîrlădeanu, Mihai Bendeac și Cheloo, astfel obținând ultimul locul în marea finală iUmor de duminica viitoare. Semifinala iUmor s-a impus ca lider de audienţă la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, iar cel mai nou episod iMai Mult Umor a fost lider de piaţă, la nivelul tuturor targeturilor.
Seara trecută, cea mai nouă ediție iUmor, difuzată în intervalul 19:58-22:49, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu o audiență medie de 6.3 puncte de rating și 18.9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, care, cu cea mai nouă ediţie Survivor, a înregistrat o medie de 6 puncte de rating și 18% cotă de piață. În minutul de aur, 22.01, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.
iUmor și iMai mult umor, lider de audiență, seara trecută, la Antena 1
Aseară iUmor și iMai mult umor au fost lideri de audiență la nivelul publicului comercial.
Cea de-a opta ediție iUmor, difuzată sâmbătă seara, în intervalul 20:00 - 22:25 la Antena 1, a fost lider de audiență, la nivelul tuturor categoriilor de public.
Ediția specială de roast a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 23.39, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial din mediul urban, dar și la nivelul întregului public din mediul urban.
Cea de-a șasea ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.51, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial din mediul urban.
Cea de-a patra ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.28 – 23.17, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban!
Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nnivelul publicului comercial din mediul urban.