Chiar daca in ultimii ani cand spui Porsche, spui Cayenne, Panamera si, chiar, Diesel, de 50 de ani singurul sinonim este 911. Evident, cu toate "declinarile" sale, precum Turbo sau GT3. Iar de fiecare data cand constructorul german scoate la rampa un nou model atat pasionatii, cat si specialistii ori cei care privesc peste gard se inchina de trei ori si se minuneaza cum liniile creionate in 1950 isi retraiesc perpetuu tineretea, mai rafinate si mai agresive. Dovada? Noul duet 911 Turbo & Turbo S ale carui specificatii si fotografii au fost date recent publicitatii, cu luni bune inainte de prezentarea oficiala ce va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt, din toamna.
Luni, 06.05.2013, 12:22BMW a fost primul constructor care a implementat supraalimentarea cu trei turbine (M50d), provocand, se pare, migrene concurentei. Prin urmare, conform unor surse, Porsche a renuntat la dezvoltarea unui motor Bi-Turbo pentru noul 911 Turbo, in favoarea unui boxer de 3.8 litri Tri-Turbo.
Luni, 30.01.2012, 00:00Porsche 911 a debutat in 1963 ca succesor al clasicului 356 – prima masina construita de producatorul german, si care avea la baza un... Volkswagen Beetle. Nomenclatural, fiecare generatie Porsche are cate un indicativ numeric diferit. Insa, avand in vedere ca design-ul pare facut pe sistemul “gemeni-homozigoti-de-nici-mama-lor-nu-ii-distinge”, lumea le-a denumit 911.
Luni, 14.03.2011, 00:00199.895 de Euro. Atata costa un 911 Turbo S Cabriolet. Intr-o lume normala, daca as fi stiut cat costa, probabil ca as fi fost mai linistit cu ea. Cum insa in momentul in care te sui la volan, lumea in care intri se transforma in ceva care nu are nici o legatura cu normalitatea, n-am fost deloc linistit. In schimb, am apasat pe PSM pana l-am decuplat si am plecat.
Duminica, 13.02.2011, 00:00Reprezentantii World Car of the Year, competitie organizata de jurnalisti auto de pe intreg mapamondul, au dat publicitatii lista finalistilor pentru editia 2011 a acestui concurs.
Vineri, 11.02.2011, 00:00