911 a debutat in cadrul salonului auto de la Frankfurt, in 1963. Primul model purta de fapt indicativul 901. Dar cei de la Peugeot au protestat, avand drepturi de exclusivitate in Franta pentru comercializarea modelelor care al caror indicativ era din trei cifre, cu 0 la mijoc.
Asa ca din 901 a devenit 911. Motorizarea era asigurata un boxer cu sase cilindri, de 130 CP, montat in spate. Motorul, racit cu aer, a fost imbunatatit de-a lungul generatiilor, pana in 1998, cand a aparut modelul 964.
In 1966 Porsche lanseaza versiunea sport a lui 911, al carei motor de 2 litri producea 160 CP. Jantele Fuchs in cinci spite vor deveni un element caracteristic modelelor Porsche. In 1972 primeste motorizare de 2,4 litri, iar in 1974 - de 2,7 litri (175 CP).
VEZI toata istoria lui 911 in Top Gear!
Istoria Dacia: 22 de modele in 43 de ani... Numarul inmatricularilor de autoturisme noi a crescut cu 22% in februarie. Vezi statisticile pe companii!...