Live acumObservator 06
Prime Time 20:30X Factor

Chefi la cuțite a fost lider de piață. Chef Cătălin Scărlătescu, o nouă victorie în lupta amuletelor

Luni, 28 octombrie, Chefi la cuțite a fost lider de piață cu aproape 2 milioane de români ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20.50. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, cu o luptă a amuletelor extrem de tensionată și o nouă victorie pentru Cătălin Scărlătescu, jurat ce se află în topul clasamentului.

Astfel, cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider detașat de piață pe publicul comercial, dar și la orașe.

În intervalul orar 19.59-23.38, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 8 puncte de rating și 25,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 6.8 puncte de rating și 21,9 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 7,1 puncte de rating și 17,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,4 puncte de rating și 15,8 procente din cota de piață.

Penultima luptă culinară a chefilor pentru amulete, difuzată aseară pe Antena 1 i-a surâs lui chef Cătălin Scărlătescu, jurat ce a trecut, din nou, în topul clasamentului cu 7 câștiguri. Acesta a reușit să îl impresioneze pe invitatul special la jurizare, chef Ricardo Deus, cu o farfurie ce a cuprins savoarea preparatelor portugheze, țara de origine a juratului: ”Am fost în Portugalia de mai multe ori și m-am plimbat, am mâncat de două ori pe zi în restaurantele lor, tocmai de aceea o să fac o rețetă de-a lor. Ei nu sunt axați pe plating, vor mult gust. Vreau să iau ce am văzut eu în țara lui și să îi pun în farfurie!, a spus Cătălin Scărlătescu înainte de a se apuca de gătit. Zis și făcut, căci dish-ul său de luni seară pe bază de anason, migdale și păstârnac i-a asigurat victoria: ”Nu știu ce se întâmplă cu Cătălin! Cât noroc să aibă?!”, a spus chef Bontea, impresionat.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 28 octombrie 2019

Video