Românul s-a născut poet, chiar dacă destinul l-a îndreptat spre lumea afacerilor. Nume de zeităţi, oameni politici sau mâncăruri, niciunul nu e ferit dacă ar putea aduce profit. Aşa se face că, în România, Dumnezeu trăieşte, vorbeşte şi. creşte capre. Return to index of stories...
În urmă cu mai bine de zece ani, Doru Ivanov a intrat în lumea afacerilor împreună cu un prieten. Firma lor nu a primit un nume obişnuit: Usturoi cu Mămăligă Production. Ar părea că se ocupă de producţia de alimente, dar patronii sunt actori de comedie.
O simplă căutare în Registrul Comerţului arată că românii sunt foarte inventivi atunci când îşi aleg numele firmei. De la Prinţesa Asfaltului SRL până la Prinţul Marelui Puţin, fiecare denumire are în spate o poveste. Unele mai greu de explicat decât altele.
Imaginaţia nu are limite, când scopul este obţinerea de profit. Indiferent de unde a venit inspiraţia patronilor, mediul de afaceri din ţara noastră reflectă foarte fidel şi caracterul românilor: veseli şi plini de imaginaţie.