Bruno Pavlosky, presedintele de moda al Chanel, a declarat recent, intr-un interviu acordat Businessoffashion, ca firma sa nu intra pe piata online pentru a-si pastra latura exclusivista.
Se estimeaza ca vanzarile Chanel ating 3 miliarde de dolari pe an, un milliard venind doar din parfumuri si produse de frumusete. Chiar daca exista planuri de a lansa un proiect online in urmatorii cinci ani, deocamdata fanii Chanel nu au posibilitatea de a cumpara prin intermediul internetului. Doar parfumurile si produsele de frumusete se pot gasi, hainele si gentile pot fi achizitionate doar in magazinele marcii.
“Hainele noastre sunt destul de sofisticate, una dintre bazele noastre fiind alternanta”, spune presedintele. “Pentru a cumpara haine Chanel trebuie sa le probezi. Trebuie sa fii intr-un atelier. Trebuie ca modistul sa fie langa tine si sa ajusteze in functie de corpul tau. Cred ca asta este parte din Chanel. Mai mult, serviciile noastre reprezinta ceea ce face diferenta, adica latura “prêt-a-porter”, ceea ce este perfect pentru clientii nostri”, concluzioneaza Pavlosky.
In ce masura vor aprecia clientii Chanel strategia de apropiere de ei a companiei intr-o era dominata de rapiditatea si comoditatea oferite de mediul online, ramane de vazut la urmatorul bilant al afacerilor casei de moda.