Milioanele de fani asteapta lansarea noii colectii primavara/vara semnata Burberry.
Secretul succesului fulminant de care se bucura casa de moda se datoreaza contactului permanent cu utilizatorii retelelor de socializare. Pe pagina Burberry continutul se schimba permanent, iar dialogul cu fanii este esential.
De curand, Burberry a postat pe YouTube 3 videoclipuri din noua campanie, avandu-i ca protagonisti pe Eddie Redmayne si Cara Delevigne.
La vestea ca Burberry a atins 10 milioane de fani, Christopher Bailey, directorul de creatie al companiei, a tinut sa le multumeasca personal fanilor printr-un videoclip.
De asemenea, casa de moda a fost prima care si-a creat un cont pe retelele de socializare si care a postat imagini cu creatiile sale, inainte de a fi prezentate pe podium.
Desi este un brand de lux, Burberry nu s-a adresat exclusiv oamenilor bogati, reusind sa atraga si clienti mai putin instariti.
Sursa: dailymail.co.uk
FOTO: facebook.com
5 sfaturi pentru un blind date reusit!... Afla care sunt trendurile in frumusete pentru 2012!...