În ultimele luni, au apărut tot mai multe dovezi legate de transformarea cele mai mari rețele de socializare într-un serviciu plătit.
Oficialii Facebook au detaliat în urmă cu câteva zile rezultatele financiare pe primul trimestru al acestui an, scrie playtech.ro. În respectivul context, am aflat că toate scandalurile din ultimele luni nu au făcut decât să sporească notorietatea Facebook, iar profitabilitatea companiei a explodat.
Aproape niciodată nu s-a întâmplat ca o companie de dimensiunea gigantului american, aflată în acest stadiu de evoluție, să înregistreze o creștere de peste 50% a profitului de la an la an.
Toți banii pe care Facebook îi câștigă la această oră sunt obținuți din reclame. Ca utilizator al unui serviciu gratuit, în speță Facebook, îți asumi faptul că cineva trebuie să genereze niște bani la capătul firului din acel produs virtual. La multe site-uri de presă, ai alternativa de a plăti un abonament pentru a scăpa de reclame.
Deși ar fi ciudat să-ți ceară cineva bani ca să ai acces la Facebook, Mark Zuckerberg a afirmat în fața Congresului american că va exista întotdeauna o variantă gratuită a serviciului. Asta nu înseamnă însă că nu va exista și o variantă contra cost.
O nouă referință către un Facebook cu abonament a fost făcută în conferința pentru publicarea rezultatelor financiare de către COO-ul Facebook – Sheryl Sandberg. Aparent, posibilitatea tranziției la un serviciu plătit s-a pus de mai multe ori în trecut, chiar dacă nu a fost făcută nici o mișcare ulterioară în acest sens.
Folosești Windows? Ar trebui să știi asta ca să scapi de cel mai enervant mesaj!... Jocurile care denaturează realitatea. Pericolul din spatele aplicațiilor care simulează schimbările estetice...