SEM Days, singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, va reuni in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri. Anul acesta sunt asteptati la eveniment 300 de manageri din companii medii si mari din Romania, alaturi de reprezentanti ai agentiilor de comunicare si publicitate. Evenimentul se va desfasura pe doua zile: prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor, iar cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri.
Agenda evenimentului a fost conceputa anul acesta astfel incat, lumea SEO si PPC sa devina mai accesibila managerilor si profesionistilor in marketing. De aceea, speakerii, prin temele abordate, vin cu know-how, solutii si studii de caz de actualitate. Printre titlurile din agenda se regasesc acum:
Campanii integrate de digital marketing: SEO + Social Media + Content + PPC
Viitorul PPC Marketingului
Cum cresti radical rata de conversie prin SEO
Cum planifici si masori campaniile de SEO si PPC
Cum planifici bugetele pentru SEM si Social Media
La eveniment, alaturi de Brad Geddes, vor mai fi prezenti inca trei profesionisti de renume international: John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Digital Marketing), Judith Lewis (Head of Search, Beyond) si Mariusz Pawelczyk (Sales Director CEE, Sociomantic).
Printre speakerii romani cu experienta in marketing si antreprenoriat online, se numara: Cosmin Negrescu (CEO, SEO monitor), Claudiu Murariu (PadiCode), Cristian Ignat (2Parale), Catalin Tenita (Zelist/Zelist Monitor, TreeWorks), Valentin Radu (Marketizator), Cosmin Nastasa (8team) si Elisabeta Moraru (Google Romania).
Pana pe 31 august, persoanele care se vor inscrie vor beneficia de o reducere de 16% pentru participarea la ambele zile. Mai multe informatii despre inscriere, program si vorbitori sunt disponibile pe www.semdays.ro.
ASUS intra pe piata Chromebook-urilor chiar de la sfarsitul acestui an... Allview Viper V1 – un smartphone capabil sa te atraga...