Diferenta la FanSwarm, produs de Ayeah Games, este ca utilizatorii isi vor putea crea propria echipa de vedete preferate sau figuri publice celebre, aceasta urmand sa acumuleze puncte in functie de cate stiri apar pe bloguri despre respectivele nume.
Jocul nu se limiteaza doar la actori. Pentru inceput va avea o baza de date de aproximativ 2.000 de nume, printre care se numara Barack Obama sau comentatoarea de stiri politice Sarah Palin. Producatorii spun ca, in privinta punctajului, nu va conta foarte mult daca o vedeta obtine un rol major sau o alta are o cadere nervoasa, deoarece jucatorii vor acumula puncte in oricare din cazuri.
In plus, utilizatorii vor putea face pronosticuri in privinta actiunilor pe care le desfasoara actorii. "Utilizam un algoritm care citeste nivelul unui grafic social pentru a stabili daca o celebritate este «fierbinte» sau nu", a declarat Doug Levin, directorul si fondatorul companiei Ayeah Games.
In postura patronului de echipa, utilizatorul va putea plasa celebritatile in diferite scene predefinite. De exmplu, o alegere buna poate fi asezarea cuplului Angelina Jolie - Brad Pitt impreuna pe o plaja, insa acest lucru poate sa aduca o scadere a punctajului daca tot acolo se afla, de exemplu, si Jennifer Aniston.
FanSwarm va include, de asemenea, si sistemul de microplati pentru bunuri virtuale, utilizat deja in cadrul altor aplicatii de tip Facebook.
Telefon fix cu... localizare, de la Philips... Doua DLC-uri noi pentru Medal of Honor, din noiembrie...