Autoritatile antitrust ale UE și Elveția au dat aviz favorabil fuziunii dintre DER Touristik și Grupului Kuoni, turoperatorul european care include printre alții compania aviatică Novair, rețeaua de distribuție și specialiștii din trustul respectiv.
”Împreună suntem acum o echipă puternică compusă din 9400 de angajați, în 14 țări, branduri de succes, specialiști de excepție, o companie aeriană proprie, a declarat Radu Colfescu, Manager General Dertour România. Din portofoliul nostru fac parte, printre altele 43 de hoteluri și resorturi care apartin grupului, o amplă rețea de DMC-uri și de distribuție, precum și un sistem de vânzări on-line în continuă dezvoltare. Rezultatul unei astfel de fuziuni înseamnă o excelentă rețea de experți, la care fiecare își aduce un aport considerabil.
Ca DER Touristik Group creștem împreună! Am atins un volum anual de 7 miliarde de euro și 7,7 milioane de turiști care au încredere în serviciile noastre, calătorind cu noi în peste 150 de destinații, aproape în fiecare colț al lumii.
Împreună formăm un concern turistic european de top. Prin această fuziune facilităm cooperarea, iar clienții și partenerii nostri pot conta pe turoperatorul lor în continuare”, a adăugat Managerul General Dertour România, Radu Colfescu.
Prezent pe piața românească de turism de 11 ani prin Dertour România, Grupul german REWE se extinde la nivelul diviziei DER Touristik. Volumele de vânzări ale turoperatorului Kuoni sunt de 2 miliarde de euro realizate din vânzarea serviciilor turistice către 1,5 milioane de turiști ( înregistrați în 2014 ).
Achiziția include turoperatorii, specialiștii, precum și vânzările online de pe piețele din Elveția, Marea Britanie, Scandinavia, Finlanda și Benelux. În privința costului, cât și a detaliilor contractuale, ambele părți au convenit asupra confidentialității. Pentru perfectarea tranzacției se așteaptă acceptul Consiliului Concurenței din UE și Elveția.
Prin această preluare, DER Touristik, în prezent al doilea cel mai mare turoperator german, va înregistra creșteri ale volumului de vânzări, de la 4,9 miliarde euro la cca. 7 miliarde euro pe an, precum și un număr total de 7,7 milioane de clienți. DER Touristik va avea o poziție fruntașă pe piețele turistice din Germania, Elveția, Austria, Marea Britanie, Scandinavia, Cehia, Polonia, Slovacia și Ungaria.
DER Touristik are astfel, un portofoliu remarcabil de branduri turistice pe piața europeană. Alături de mărci internaționale consacrate, precum ITS, Jahn Reisen, Travelix, Dertour, Meier’s Weltreisen, ADAC Reisen, ITS Coop Travel și ITS Billa, Exim Tours, canalele de distribuție DER Reisebuero, Derpart, der.com și FCm Travel Solution, precum și prin brandurile hoteliere Iti hotel, Club Calinera și Primasol, la care se adaugă Kuoni, Apollo (Scandinavia) și numeroși alți specialiști. Astfel, se unesc două dintre cele mai experimentate și de succes companii de turism europene, DER Touristik și Kuoni.