Pentru Fiat, noua versiune este inca un exercitiu de personalizare inedita a celebrului model, iar pentru Gucci este, printre altele, si un prilej de a marca aniversarea celor 90 de ani ai marcii.
Frida Giannini, Directorul Creativ al marcii Gucci, a declarat: "In anii '50 Fiat 500 a fost cu adevarat revolutionar. A devenit rapid masina pe care trebuia sa o ai. A calatori cu stil a fost insa si unul dintre dezideratele Gucci inca de cand Guccio Gucci a creat aceasta companie ca producator de accesorii de calatorie din piele, in anul 1921. Astfel incat, atunci cand Lapo Elkann a sugerat ideea unei colaborari mi s-a parut cea mai buna oportunitate de a readuce numele Gucci in aceasta arie."
Noua editie este disponibila in doua culori, negru cu insertii cromate si alba cu detalii cromate satinate, purtand pe toata lungimea o banda in culorile reprezentative ale marcii Gucci: verde-rosu - verde.
Pentru a marca aceasta colaborare cu cat mai multa eleganta, culorile Gucci se vor regasi pe scaune, pe schimbatorul de viteze, covorase si pe centurile de siguranta. Materialele de interior vor sta si ele sub semnul exclusivitatii, variind de la piele Frau la mici insertii brodate. Motorizarea va fi cea de 1.4 100 CP.
Versiunea va fi prezentata pentru inceput la Salonul Auto de la Geneva, in cadrul unui pop up store din cadrul standului Fiat si va putea fi comandata online incepand cu 1 Aprilie la adresa www.500bygucci.com.
500 by Gucci va dispune, de asemenea, si de o colectie exclusiva 500 by Gucci ce va include diverse accesorii si articole de vestimentatie, toate disponibile in magazinele Gucci si online.