Materialele si metodele de productie selectate se situeaza la standardele cele mai inalte, fiind pentru prima data cand fo combinatie de carbon si plastic (CFRP) a fost folosita la producerea unei masini de serie.
Caroseria modelului este construita exclusiv dintr-un material foarte usor si rezistent, astfel incat greutatea masinii sa fie cat mai redusa. Acest lucru permite “anularea” greutatii pe care o au bateriile.
Prin producerea la scara industriala de fibra CFRP, BMW a devenit astfel primul constructor din lume care a facut viabila folosirea ei. Numai la uzina din Leipzig au fost investite 400 de milioane de euro pentru producerea modelelor i.
- See more at: http://www.cars.ro/stiri/a-inceput-productia-in-serie-a-modelului-bmw-i3/#sthash.QZiX7J1Z.dpufMaterialele si metodele de productie selectate se situeaza la standardele cele mai inalte, fiind pentru prima data cand o combinatie de carbon si plastic (CFRP) a fost folosita la producerea unei masini de serie.
Caroseria modelului este construita exclusiv dintr-un material foarte usor si rezistent, astfel incat greutatea masinii sa fie cat mai redusa. Acest lucru permite “anularea” greutatii pe care o au bateriile.
Prin producerea la scara industriala de fibra CFRP, BMW a devenit astfel primul constructor din lume care a facut viabila folosirea ei. Numai la uzina din Leipzig au fost investite 400 de milioane de euro pentru producerea modelelor i.