Inspirata de una dintre cele mai de succes Alfe din toate timpurile - Giulietta anilor '50, supranumita atunci "Logodnica Italiei", noua Giulietta este o alternativa sportiva si eleganta in clasa compacta premium, cu aluzii subtile, dar puternice, la supercarul Alfa 8 C Competizione.
Design spectaculos si agresiv
La exterior mosteneste toate genele Alfa Romeo si le completeaza avangardist cu o serie de caracteristici noi.
Partea frontala, in forma de trifoi, este reinterpretata prin prizele de aer si farurile cu tehnologie LED si functie DRL (lumini de zi). Iar liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe si fac trecerea spre o parte posterioara, ce inspira stabilitate si se armonizeaza cu designul general prin prin blocurile de lumini, de asemenea cu tehnologie LED.
Dimensiunile sunt insa cele ale unei compacte, cu un portbagaj de 350 de litri, utilizabil in totalitate.
La interior, liniile sunt fluide, panoul de bord este configurat dupa cel de la Alfa 8 C Competizione iar materialele mizeaza pe calitate si o nota de exclusivitate.
ADN sportiv
Motorizarile, in numar de cinci, includ propulsoarele pe benzina 1.4 T-Jet 120 CP si 1.4 MultiAir 170 CP, si pe cele diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP si 2.0 170 CP.
Varful de gama este motorul 1.8 T 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblema in forma de trifoi cu patru foi purtata de toate modelele Alfa de competitie.
Siguranta este acreditata prin cele 5 stele EuroNCAP, Giulietta fiind generic intitulata cea mai sigura compacta din istorie si asta datorita inovatiilor ce o pozitioneza in topul clasei sale.
Tehnologic, Giulietta este o evolutie pe toate planurile: de la selectorul DNA, la diferentialul Electronic Q2, la sasiul cu elemente din aluminiu, o noua generatie de servodirectie electrica dual pinion, o noua arhitectura a suspensiilor bazata pe o structura McPherson cu elemente din aluminiu si, in general, o abordare moderna in privinta tutror aspectelor.
Este octombrie, a venit Nissan Juke!... DRIVE TEST: Citroën C-ZERO intra in productia de serie...