Noul model lasa in praf varianta V8, cu ai sai 420 CP, si trece nestingherit chiar si pe langa V10-le de pana acum, pentru ca puterea lui R8 GT este de 560 CP. Nu este de mirare faptul ca masina va avea nevoie de doar 3,6 secunde pana la 100 de km/h, iar viteza maxima va fi de 320 km/h. Ca sa intelegi mai bine proportiile, afla ca R8 GT va avea un cuplu de 540 Nm, la 6.500 rpm. Pentru cei slabi de inger exista sistemul Launch Control, care face distractia posibila, precum si transimisa R-Tronic, cu sase rapoarte.
Noul R8 GT nu ar fi fost special fara modificarile estetice, atat de populare prin partea noastra de Europa. Barele de protectie sunt complet noi, la fel ca si oglinzile retrovizoare, eleronul din fibra de carbon, precum si jantele de 19 inchi. Audi s-a straduit ca R8 GT sa aiba o greutate cat mai redusa, asa ca fata de varianta de serie, greutatea masinii este cu 100 de kg mai mica. In cazul in care ai 193.000 de euro, cat va costa noul R8 GT, grabeste-te. Vor fi produse doar 333 de exemplare si doar pentru Germania. Unde mai pui ca deja a inceput sezonul estival.