Masina are un motor TFSI de 340 de cai-putere, al carui randament va fi pus in mod eficient la treaba de transmisia S-tronic si de catre diferentialul blocabil. Garda la sol pe care Audi TT GT4 o va avea, va fi micsorata fata de varianta standard a coupe-ului, iar asta, datorita noilor suspensii, cu amortizoare ajustabile, ce fac o echipa excelenta cu noile jante, construite dintr-un aliaj usor. Tot pentru sanse cat mai mari in lupta cu kilogramele, portierele si capacul portbagajului sunt acum din fibra de carbon.
La partea exterioara, Audi TT GT4 ar putea oricand sa parcheze langa ultimele creatii prezentate la Essen. Nu va fi cazul, insa, pentru ca fiecare element racing pe care il afiseaza caroseria masinii are un rol foarte bine definit. Astfel, TT GT4 are bare de protective profilate agresiv, cu guri de aerisire si prize de aer masive, preluate de pe modelul TT-RS. Frank Biela, castigator a cinci editii de Le Mans s-a declarat multumit de Audi TT GT4, dupa cateva ture de circuit, iar asta nu poate fi decat un semn bun. Totul este ca pe langa cei 120.000 de euro, cat va costa masina, viitorii piloti sa aiba si sangele destul de fierbinte.
Citeste topgear.ro
VIDEO! Piata auto din SUA da semne de revenire... Toyota recheama 650.000 Prius, pentru reparatii la sistemul de racire...