”Cu 2858 livrări, BMW realizează cea mai bună performanţă din istoria mărcii în România (creştere de 3% faţă de anul precedent). BMW Motorrad, al 11-lea an de creştere şi o nouă cifră-record - 386 de motociclete livrate pe piaţa locală”, se arată în comunicat.
MINI, cu 263 unităţi, înregistrează o creştere de 15% şi realizează a doua performanţă din istoria mărcii în România. Evoluţia a mărcii a fost susţinută şi de vânzările către companii, care utilizează modelele mărcii pentru activităţi de promovare.
”În contextul unei competiţii tot mai importante, BMW i3 atinge cifra-record de 229 de unităţi livrate, ceea ce înseamnă o creştere de 54,7%. BMW i3 este al 4-lea cel mai bine vândut model BMW în România”, se arată în comunicat.
Totodată, cota de automobile cu tracţiune integrală rămâne constantă, mai bine de 3 din 4 automobile vândute în România dispunând de sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive.
”România are una din cele mai mari ponderi de modele BMW X din totalul de vânzări, cu o cotă de 60,8% din totalul de vânzări (o creştere de 3,1 puncte procentuale). După schimbul de generaţii în 2018, BMW X5 redevine cel mai bine vândut model al mărcii, aproximativ 1 din 5 modele livrate de BMW în România fiind BMW X5. În total au fost livrate 567 automobile, în creştere cu 47%, respectiv 181 unităţi faţă de anul precedent”, se arată în comunicat.
În ceea ce priveşte sistemele de propulsie, dieselul rămâne dominant pe piaţa din România, într-o uşoară scădere faţă de anul trecut în numărul de unităţi de la 2106 la 1747 unităţi faţă de anul precedent.
”În acest context, livrările de modele benzină au avut o creştere importantă, justificată şi prin performanţa-record BMW M: 824 unităţi în 2019 faţă de 482 în 2018. Anul 2019 a marcat o schimbare completă a ofertei de automobile plug-in hybrid şi lipsa disponibilităţii unor modele în acest context. Din aceasta cauză, numărul de livrări a înregistrat o creştere uşoară, de la 44 la 58 de unităţi. Chiar şi aşa, acesta a fost cel mai bun an din istoria BMW în România Este de aşteptat, în contextul unei oferte foarte bogate şi mature, ca modelele plug-in hybrid să ocupe un rol tot mai important pe piaţa din România”, se arată în comunicat.
Sursa : news.ro
Află ce Volkswagen Golf este cel mai potrivit nevoilor tale... STUDIU: Cererea de maşini electrice creşte, însă consumatorii sunt reticenţi faţă de autovehiculele autonome...