Antena Căutare

BMW pune punctul pe X

BMW pregateste noutati in segmentul X: se anunta un X7 cu trei randuri de scaune si un X3 M tri-turbo, de 456 de cai. Iar noile X5 si X6 devin mai economice si mai puternice.

Seria 5 GT nu a avut asa mare priza la public, judecand dupa numarul scazut de vanzari. Dar, din 1999 incepand, linia de modele X (incepand cu X5, apoi continuand cu X3, X1 si X6) a cunoscut un real succes. Iar acum, BMW isi concentreaza atentia asupra lor.

Mai intai - cica ar pregati acum un X7, care va fi mai mare decat X5 si care va rivaliza cu Mercedes-Benz GL si cu posibilul Audi Q9 (da, o sa existe ceva si mai mare decat balena de Q7, daca-ti poti imagina). Nu stim cat de puternic va fi, dar stim ca va fi suficient de mare incat sa primeasca trei randuri de scaune.

Ca tot vorbim de putere - dupa X5 M, X6 M, vine randul lui X3 sa primeasca litera puterii si-a performantei. Propulsorul lui X3 M ar fi un motor de sase cilindri, pe care BMW va implementa un sistem tri-turbo (era cumva de asteptat), care va folosi trei turbosuflante - dintre care una electrica. Rezultatul: 456 de cai, la dispozitia piciorului tau drept. Dar... un X3 de 456 de cai? Cu trei turbine? Suna ca rupt dintr-o fantezie, dar... de la BMW ne putem astepta la orice.

X5 si X6 vor fi innoite in 2014, asa ca au aparut deja informatii ce privesc noile generatii. BMW continua tendinta de consum si emisii reduse. Pentru asta, vor adopta masuri de microsare a greutatii, una dintre ele fiind inlocuirea puntilor fata si spate cu altele, mai usoare cu 150 de kilograme.

Grila de motorizari va primi un benzinar si un diesel de 4-in-linie, care vor produce 245 CP. Se vorbeste si de un plug-in hybrid, care va combina puterea unui motor de sase cilindri in linie, de 350 de cai, cu a unui motor electric de 100 CP.

Variantele M vor deveni si ele mai prietenoase cu mediul. Motorul V8 bi-turbo de 4,4 litri va produce 565 CP, dar va fi mai economicos cu 10-15 procente. Design-ul va ramane, in mare parte, acelasi. X6 va adopta, in schimb, un design mai functional, care va spori vizibilitatea in partea din spate, si va oferi mai mult spatiu in spate, pentru pasagerii mai inalti.

Debutul lui X5 e anuntat pentru 2014 la NAIAS, urmat de X6, sase luni mai tarziu.

Sursa: Top Gear

Autostrada Bucuresti-Pitesti, cel mai aglomerat drum din Romania... SUPERFOTO! Oficial: Duster No Limit, modelul Dacia ce va concura la Pikes Peak...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x