La o prima vedere, masina da senzatia ca este mai masiva decat X5-ul lansat in 2006.
Articolul continuă după reclamă
Performantele acestui propulsor vorbesc de la sine: 306 CP si un cuplu maxim de 600 Nm, cifre care, luate impreuna cu transmisia automata ireprosabila in opt trepte, anuleaza instantaneu orice ganduri legate de masa lui X5.
Mai pe romaneste, BMW X5 xDrive40d se misca teribil de usor si de agil.
O medie de sub 10 l/100 km in conditii de test nu este deloc un rezultat rau, mai ales daca tinem cont de reperele dinamice pe care le propune masina: acceleratie 0-100 km in 6,6 secunde si o viteza maxima de 236 km/h.
Acum este insa folosita mult mai multa piele, lucru care accentueaza caracterul de lux dat si de acoperisul panoramic.
Modelul testat, care beneficia de toate optiunile posibile, costa 74.000 de euro (fara TVA), in timp ce versiunea de baza a aceleiasi motorizari pleaca de la 50.800 (fara TVA)
Soferii europeni cauta 18 zile intr-o viata un loc de parcare... Masina Anului 2011: Nissan Leaf. Dacia Duster, pe locul sapte!...