Cei mai mulți români controlează aspectul anvelopelor doar înainte de a pleca cu mașina şi completează presiunea în pneuri cam o dată pe lună. Pe timpul rulajului însă, pot apărea unele scăderi ale presiunii sau chiar perforări accidentale ce nu pot fi sesizate imediat şi care pot deveni foarte periculoase. Iată ce efecte negative poate avea circulaţia cu anvelope aflate sub valoarea presiunii normale:
-creşte gradul de uzură al anvelopelor
-creşte consumul de combustibil
– micşorează aderenţa faţă de sol
-creşte riscul de accidente
Instalaţiile de supraveghere a presiunii din anvelope sunt folosite pentru a sesiza în scurt timp pierderile de aer pe timpul mersului şi să avertizeze şoferul despre acestea. Acestea sunt compuse din senzori şi un display care afişează valorile de presiune şi temperatură pe fiecare roată.
Dacă vrei să îți cumperi o mașină, pe CarZZ.ro găsești peste 82.000 de anunțuri cu mașini de vânzare la prețuri accesibile pentru toate buzunarele.
Parcagii din Bucuresti pot ajunge la inchispare... Sfaturi pentru montarea anvelopelor de vara...