Ambele automobile vin cu imbunatitiri de ordin stilistic si tehnologic.
In termeni de stil, noutatile in privinta lui C4 Picasso sunt: prezenta noului logo al marcii, precum si o semnatura luminoasa cu leduri, situata pe bara fata, sub proiectoare, stopuri cu contur negru, faruri fata cu semnalizatoare cu lumina alba, detalii cromate, o noua tapiterie pentru scaune si interiorul portierelor plus optiunea Black Top care introduce versiunea bicolor in oferta C4 Picasso: o gama de sase culori pentru caroserie si negru stralucitor pentru plafon si montanti.
Cele doua monovolume ale Marcii, C4 Picasso si Grand C4 Picasso adopta tehnologia micro-hibrida e-Hdi. Disponibila in Romania din luna martie a acestui an pe C4 Picasso si Grand C4 Picasso, tehnologia micro-hibrida e-HDi combina sistemul Stop&Start, aflat la a 2-a generatie, cu o cutie manuala pilotata si motorizarea HDi 110, dotata cu filtru de particule. Aceasta tehnologie ofera confort la condus, precum si consum scazut de combustibil (4,8 l/100 km) si emisii de CO2 reduse semnificativ (125g/km).
In privinta lui C5, modificarile subtile de design au fost aplicate farurilor, care au acum lumini de zi LED, combinate cu tehnologia „light guide." Farurile isi mentin toate functiile deja existente, inclusiv tehnologia xenon bi-directionala si proiectoarele ce lumineaza in viraje.
Au fost aplicate doua schimbari majore si trenului de rulare, care ofera acum tehnologia micro-hibrid eHDi, ce combina a doua generatie a sistemului Stop & Start si cutia de viteze electronica, alaturi de motorul diesel HDi 110 cu filtru de particule. Aceasta tehnologie combina confortul cu consumul redus de carburant (4.6 l/100 km) si reduce emisiile de CO2 (120 g/km).
Sursa: Antena3
Dacia Logan, pe locul 3 in topul vanzarilor din Europa Centrala si de Est... FOTO! Audi A8L Security: 2 tone de blindaj si 500 CP...