Sigur, poate ca e vorba si de ceva rezistenta la schimbare din partea mea. A fost greu sa ne obisnuim si cu ideea ca cei de la Citroen pot face asemenea concepte (GTbyCitroen, Revolte, etc), insa acum privim lucrurile astea ca pe ceva normal. Sa le dam credit si celor de la Renault si poate vor incepe si ei sa ne provoace caderi bruste de mandibula intr-un mod constant. Pana la urma, nici aceasta incercare, DeZir, nu e rea deloc.
Daca te-ai gandit ca, fiind un concept, e o masina electrica, ai avut dreptate. Daca te-ai gandit ca acel „Z" mare din cadrul numelui vine de la „Zero Emissions", nu numai ca ai avut dreptate, dar inseamna ca esti si foarte perspicace. Mangaie-te un pic pe crestetul capului, felicita-te si citeste mai departe.
Motorul este intr-adevar unul electric, de 150 cai putere, alimentat de o baterie verticala montata in spatele scaunelor. Autonomia masinii e suficient de mare cat sa parcurgi mai bine de jumate din kilometri de autostrada din Romania - 160 Km - deci mai mult decat suficient pentru cei mai multi navetisti din tarile cu un trafic mai civilizat.
Desi DeZir e un concept reusit, cu un aspect suficient de echilibrat intre agresivitate si suplete incat sa-l faca interesant, inca am retineri in a spune ca imi place. Nu-mi dau seama ce e de vina - poate culoarea, sau poate proiectoarele care mi-aduc aminte de Cazanul de la Nissan. Sau poate e pur si simplu vina lui Fluence...
sursa: Top Gear
Foto&Video / SLS AMG E-Cell: 532 de cai putere curentati... Tesla Roadster 2.5 - upgrade electric...