Fara a renunta la atributele care au contribuit la succesul incontestabil al predecesorului sau, noul model marcheaza o evolutie in ceea ce priveste designul, afisand o parte frontala mai expresiva. Calandrul restilizat include o noua grila cu bandouri cromate, incadrata de noi blocuri optice cu un design mai agresiv. Grila si priza de aer din bara fata au renuntat la caroiajul de linii drepte, in favoarea unei arhitecturi tip fagure.
Facelift-ul discret continua pe acoperis, unde barele longitudinale au fost schimbate cu unele mai groase, in stil Nissan X-Trail, care poarta inscriptia Duster si accentueaza caracterul de SUV al autovehiculului. Iar in spate au fost redesenate blocurile optice, astfel incat sa continue linia stilistica a partii frontale. Concret, semnalizarile nu mai sunt rotunde, ci patrate. Iar ornamentul ce mascheaza sistemul de inchidere al hayonului si luminile pentru placuta de inmatriculare a primit cateva protuberante.
In ceea ce priveste motorizarile, Dacia nu a confirmat nici o schimbare. Dar, daca privim in ograda Logan II/Lodgy/Dokker, observam disparitia agregatului de 1.6 litri pe benzina si aparitia propulsoarelor turbo. Cum ar fi cam dificil ca SUV-ul sa fie pus in miscare de un 0.9 TCe, ramane 1.2-ul. Iar presa franceza avanseaza si ideea unei versiuni de 125 CP. Ramane de vazut ce se va intampla la Frankurt...