Virful de gama al noi Alfa Romeo Giulietta este un motor de 1.750 centimetri cubi si 235 CP. Este, practic, cel mai nou propulsor al italienilor, un turbo pe benzina cu injectie directa, cu cel mai bun raport putere/litru. Versiunea testata a fost insa alta: 1.4 benzina, 170 CP.
Este un motoras extrem de vioi, elastic, iar sportivitatea acestei masini se simte inca dupa prima pedala.
Transmisia manuala in 6 trepte este precisa si bine etajata. Sistemul DNA are si el rolul sau. Printr-un comutator, se poate opta pentru Dynamic, Normal sau All Weather. Sigur, optiunea Dynamic este spectaculoasa. Directia devine mai grea, iar acceleratia simte cea mai mica atingere, iar raspunsul este imediat, senzatia fiind fantastica. Directia este precisa si asistata electronic.
Italienii au reusit un lucru extrem de important. Au reusit o masina sport extrem de confortabila. Trece cu succes si fara sa fie rigida peste denivelari. Chiar le filtreaza foarte bine. Sunetele scoase de cele doua guri de esapament sint placute. Un pic guturale, un semn clar de putere, dar atit.
Vezi verdictul in Gazeta Sporturilor
Aston Martin DB5 "James Bond" 1964 - 5 milioane dolari... FOTO / Noul Volkswagen Polo V Sedan - Pe placul romanului...