Criza economica a facut-o si mai accesibila, iar pretul de pornire este de 9.530 de euro (TVA si cele trei rable incluse) pentru versiunea pe benzina si 113 cai. De banii astia primesti, printre altele sase airbaguri, ABS, EBD, radio CD cu MP3.
Versiunea condusa de noi, cea de 150 de cai pe motorina, este varful de gama. Se apropie de 18.000 de euro pentru care ofera un consum de invidiat, o acceleratie care te face sa te simti bine si o stabilitate acceptabila. In functie de drum, suspensiile pot fi ok sau prea putin absorbante, atunci cand totusi denivelarile sar calul.
Potrivita pentru familisti
Cruze este o optiune interesanta pentru familisti. Este un Sedan extrem de incapator fie ca vorbim despre numeroasele spatii de depozitare sau despre portbagajul cuprinzator. Si ceea ce nu este de neglijat are multe elemente de siguranta.
Exteriorul iti ia ochii
Interiorul este unul onest. Nu iese foarte mult in evidenta. Nu pot spune ca are puncte tari, asa cum nu pot sustine ca are puncte slabe. Exteriorul insa face toti banii. Cruze este o masina frumoasa. Si macar din punctul asta de vedere face toti banii...
Test:
Motorizare 2.0 di/150CP
Cutie: MT5
Viteza maxima: 210 km/h
Acceleratie: 0-100 km/h: 8,7
Consum: 7,0/4,8/5,6
Citeste si Jurnalul National
sursa foto: internetautoguide.com
GTC: Un Opel, ce n-a vazut Parisul... FOTO! Noul BMW Seria 6 - Stil si performanta...