Masina are un aspect solid, insa poate atrage prin liniile rotunjite si prin profilul coupe, accentuat de manerele usilor din spate, mascate la nivelul ferestrelor, care dau senzatia camo de lul are numai doua usi. De fapt, ideea de baza in conceperea sa a fost ca Juke sa fie perceput jumatate ca SUV, jumatate ca masina sport. Are garda la sol inalta, rotile mari, pasajele rotilor accentuate si finisate cu profile robuste, la fel ca pragurile. Plafonul este dotat cu un eleron care asigura stabilitatea la viteze mari, iar forma haionului a fost perfectionata cu tehnologiile Computational Fluid Dynamics si testata in tunelul aerodinamic.
Disponibil la Juke, sistemul de tractiune integrala All Mode 4x4-i, in combinatie cu suspensiile spate Multilink si cu noul sistem Torque Vectoring System, este o premiera pentru segmentul B. Gama Juke ofera trei variante de motorizare, doua pe benzinasi una diesel.
Varful de gama este noul motor turbo pe benzina DIG-T, de 1.6 litri, care dezvolta 190 CP, Euro5. Acesta vine cu o transmisie manuala in sase trepte la versiunea cu tractiune 2wd si cu noua transmisie XTRONIC CVT la versiunea cu tractiune 4wd. Gama cuprinde si motorul aspirat pe benzina, cu cilindree de 1.6 litri, care dezvolta 117 CP. Disponibil cu tractiunea fata, acest motor foloseste fie transmisia manualacu cinci trepte, fie transmisia automata CVT.
Dieselul de 1,5 litri dezvolta110 CP, cuplul maxim de 240 Nm fiind disponibil de la 1.750 rpm. Este disponibil cu tractiunea 2wd si cu transmisia manuala in sase trepte, ofera un consum de 5,1 litri/ 100 km in regim combinat si emite doar 134g/km CO2. Juke este disponibil de la 12.850 euro, cu TVA si trei prime de casare incluse, iar garantia generala este de trei ani sau 100.000 km.
Citeste si Jurnalul National
sursa foto: myloudvoice.com
FOTO! Autobuz care merge deasupra soselei, fara sa incurce masinile mici!... Alfa Giulietta: "Dragoste" de la 17.900€...