Cel putin asa suna varianta oficiala. Varianta neoficiala ne spune ca insusi Akio Toyoda a cerut crearea unui astfel de supercar, dar persoane importante din cardul grupului au pus bete in roate proiectului pentru ca nu au dorit sub nici o forma ca numele Toyota sa aiba de-a face cu o astfel de masina. De aceea materializarea acesteia a durat aproape 10 ani.
Toyota n-a recunoscut niciodata ca o va produce in serie, drept urmare nu a dezvaluit prea multe informatii despre masina. Noi am ramas cu sechele, având impresia ca in ciuda testelor, in ciuda recenziilor, analizelor, masina inca mai ascunde ceva.
La aceasta senzatie poate a contribuit caracterul high-tech al masinii, care ii confera un aer misterios, si nu pentru ca LF-A nu si-ar dezvalui secretele in totalitate, ci pentru ca daca ar fi facut-o, tot nu am fi inteles pe deplin datorita nivelului stiintei ingineresti aplicate.
Spre exemplu, designul este modelat in tunelul aerodinamic de catre stiinta si computere, oglinzile sculptate astfel pentru a canaliza aerul catre admisiile laterale, iar caroseria realizata in mare parte din fibra de carbon ranforsata cu plastic polymer care predomina pâna si in montantii A.
Citeste continuarea pe www.TopGear.ro
Exemplar unic BMW: Z3 roadster cu motor V12... BMW sfideaza criza si austeritatea: Un milion de automobile, vandute in primele 7 luni...