Logo-ul F150 al Ferrari este similar cu cel folosit de Ford pentru camioneta F-150, cel mai bine vandut "pick-up truck" din Statele Unite ale Americii, potrivit unei plangeri depuse de grupul american catre o instanta federala.
"Ferrari si-a insusit marca inregistrata F-150 prin denumirea noii masini de Formula 1 «F150» pentru a profita de bonitatea substantiala construita de Ford pentru marca F-150", se arata in reclamatie.
Constructorul american cere instantei sa interzica Ferrari sa utilizeze aceasta marca si, totodata, cere daune, suma totala nefiind insa specificata.
Ferrari este controlata de grupul Fiat, care detine 85% din actiunile companiei. Totodata, Fiat controleaza grupul american Chrysler, unde are 25% din actiuni.
Potrivit plangerii, "Ford si Ferrari au un trecut legendar ca rivali in competitiile auto". Ferrari sustine ca numele F150 a fost ales pentru a onora cea de-a 150-a aniversare a unificarii Italiei, care este sarbatorita in acest an.
Sursa: Jurnalul National