Dupa investitii care s-au ridicat pana la 26 milioane euro numai in ultimul an, modelul rezultat are la baza hatchback-ul de mici dimensiuni i10. BlueOn prezinta o structura compacta, cu o lungime de 3.585 mm, o latime de 1.595 mm si o inaltime de 1.540 mm. Autovehiculul este prevazut cu un motor electric alimentat de o baterie inovatoare LiPoly (litiu-ion polimer) de 16,4 kWh, care ofera numeroase avantaje fata de alte tipuri de baterii. BlueOn ofera o putere maxima de 81 CP si un cuplu maxim de 210 Nm.
Bateriile LiPoly furnizeaza aceeasi putere la o greutate cu 30% mai redusa si un volum cu 40% mai mic decat bateriile conventionale, sporind eficienta si oferind mai mult spatiu interior pentru pasageri. In plus, autovehiculul a fost proiectat sa previna supraincarcarea si problemele privind siguranta in caz de coliziune. BlueOn atinge o viteza maxima de 130 km/h si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 13,1 secunde.
Din cauza ca un motor electric este foarte silentios, BlueOn este prevazut si cu un sistem de emitere a unor sunete de motor virtuale (VESS), care creeaza un zgomot artificial pentru sporirea sigurantei pietonilor. Autonomia sa poate ajunge pana la 140 km cu o singura incarcare a bateriei, modelul fiind prevazut cu doua metode de reincarcare: de la prize domestice de 220 V si prize industriale de 380 V - care ofera viteze de reincarcare mai mari.
La incarcarea prin reteaua domestica, bateria va fi complet refacuta in sase ore. Prin metoda de alimentare rapida, bateria va fi reincarcata la aproximativ 80% din capacitatea sa in numai 25 de minute. Hyundai intentioneaza ca pana la finele lui 2012 sa produca 2.500 de unitati.
Citeste si Jurnalul National
Sursa foto: indiancarsbikes.in
Mitsubishi ASX, crossover in toata puterea... Ironie frantuzeasca: Posesorii de Dacia, asociati cu tiganii?...